Plată

Online cu cardul bancar

Comenzile de pe magazinul online se pot achita cu cardul chiar pe site-ul nostru. Colaboram cu platforma BT pentru colectarea plăților.


Transfer Bancar (Numerar la Casieria unei Banci)

O comanda plasată pe magazinul online se poate achita prin transfer bancar în termen de 3 zile lucrătoare. Pe plată trebuie specificate numele clientului și referința comenzii.

CONT BANCAR LUX-ARTIM SRL BANCA
RO84BTRL05501202949948XX
Banca Transilvania
RO90RZBR0000060019907732
Raiffeisen Bank


Ramburs (numerar la livrare)

Deocamdată această opțiune de plată nu este disponibilă, însă lucrăm la implementarea acesteia.


Expediere & Livrare

Am facut promisiunea ca mobilierul vândut prin magazinul online să fie expediat în maximum 24 de ore. Pentru acest lucru, avem majoritatea produselor pe stoc sau le fabricăm în aceeași zi în care a fost plasată comanda. Astfel, comandă dumneavoastră va fi predată curierului în termen de 24 de ore de la plasarea acesteia.

Curierul va livra comanda la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, însă acest proces nu ține de firma Lux-Artim.


Returnare

Politica de Returnare

Produsele achiziționate pot fi returnate în maximum 14 de zile după recepția acestora, fără invocarea unui motiv si fără penalități.
Pentru a fi acceptate, produsele trebuie să fie în starea inițială la momentul recepției - ambalate corespunzător, fără modificări fizice (zgârieturi, fisuri, decolorări, desprinderi, deformări), adică fără a fi fost utilizate. Clientul este responsabil să acopere diferența de valoare a produselor care prezintă urme de uzură. Diferența de valoare va fi comunicată după ce Lux-Artim SRL face evaluarea prejudiciilor aduse.
Clientul este cel responsabil de livrarea produselor înapoi la fabrica Lux-Artim SRL, fie prin curier, predare personală sau alt mod de transport. Lux-Artim SRL poate alege să fie acopere costurile livrării produselor înapoi la fabrică, dar nu este obligat.
Persoanele juridice nu au drept de returnare a produselor.

Produse Defecte

Dacă primiți un produs care prezintă defecte de fabricație sau nu este conform cu informatiile de pe site, îl vom inlocui cu unul nou, identic sau similar. Trebuie doar să ne notificați în scris (pe email) cu o descriere a problemelor și eventual poze care le evidențiază. Produsul trebuie livrat către fabrica Lux-Artim SRL, cheltuielile de transport fiind acoperite de către Lux-Artim SRL. Dacă nu este posibilă inlocuirea cu alt produs, valoarea acestuia va fi restituită către dumneavoastră.

Pașii necesari pentru o returnare cu succes:

  1. Notificare Lux-Artim în legatura cu dorința de returnare a produselor. Se poate face telefonic sau prin email, datele de contact fiind găsite aici

  2. Ambalarea produsului în ambalajele originale sau într-un mod identic cu cel în care l-ați primit, pentru a putea fi livrat in condiții optime, evitând deterioarea acestuia prin lovituri.

  3. Transmiterea de dovezi (poze) cu produsul ambalat, pe email.

  4. Expedierea produsului către fabrica Lux-Artim, adresa fiind găsită aici.


Restituire Plată

Există posibilitatea alegerii unui alt produs la schimb sau rambursarea banilor. Restituirea banilor se va face în termen de 14 zile de la primirea produselor in fabrica Lux-Artim SRL.

Pentru al doilea caz, aceștia se vor returna în funcție de modalitatea plății inițiale:

Online cu cardul bancar

Veți primii banii înapoi în același cont din care ați efectuat plata cu cardul.

Transfer Bancar (Numerar la Casieria unei Banci)

Veți primii banii înapoi în același cont din care ați efectuat transferul bancar.

Ramburs (numerar la livrare)

Deocamdată această opțiune de plată nu este disponibila, însă lucrăm la implementarea acesteia.